öronfan + långdag

Kände mig tvungen att skriva när jag loggade in... hehe kul
har varit på skolan till halv 5 vilket är jävligt jobbigt. Energin är borta vid den tiden. Inte nog med det. Åkte till sjukhuset efter skolan för att gå till öronkliniken. För er som inte vet så har jag tinnitus.(ingen läser den här piss bloggen!) Har ingen hörsel nedsättning vilket såklart är bra men det är ju bara en fråga om när tills jag kommer att få det. En hörselnedsättning är tydligen något som förekommer vanligast. Såklart vilket jag befarade så visste ingen doktor orsaken till tinnituset, eller kunde hitta det. Det är bara så jävla depprimerande tanken att man bara har det där jävla susande ljudet exakt hela tiden men man kan inte få det att försvinna!Ingen kan heller hjälpa en. man börjar ju fan tro att man är sinnessjuk för att bara vara den enda som hör pip ljud hela tiden. Ingen hjälp, ingen orsak och inget botemedel. Depprisioner  får man räkna med även ibland. Det får man leva med vissa dagar. Då är det bara att försöka sluta tänka på det, ta en promenad för att rensa tankarna. Har märkt att min blogg låter lite låg. sorry about that. Nu ska jag väl ja, rensa tankarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0