onsdagar är min död

Slutade halv fem idag vilket är desamma varje onsdagar. så förjäääävligt!!allt tack vare tyskan som bara blir svårare o svårare. har grammatik läxa + glosor till nästa vecka. tack så mycket...
 

Köpte mig iaf ett par skor som jag hade tittat på igår. :D vintern är här snart. tycker den kan komma nu. orkar inte med höstens kalla väder. Då kan det ju lika gärna snöa, ändå lika kallt ju.
 
Har sett ut som en depp idag. inte charmigt. hoppas ingen såg det.
 
helvete måste göra historian! har prov på fredag!!! är så jävla less nu. det är problemet... :/
 
fattar inte varför jag fortsätter med den här bloggen när ingen läser den.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag läser:D

2012-10-10 @ 19:39:00
URL: http://www.lifeeofhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0