onsdag

den här dagen började bra men slutade åt det mera dåliga hållet!
 
alla lektioner gick så bra! idrotten var kul för då hade jag innebandy :D sången är alltid kul specielt då det gick riktigt bra denna gång! håltimmen var chill o najs. matten är ju alltid matte. Tyskan gick bra med glosorna + att vi såg hitta nemo :D
Sen var det ju så att jag upptäckte att mina nycklar var försvunna! letade överallt verkligen! i byxfickorna, på ensambel rummen jag hade varit i under min håltimme och utanför matten inne i mattesalen likadant tyskan! tittade i min dator väska och tilloch med i böckerna! :O Frågade två tjejor om de hade sett nå nycklar men icket! blev genast orolig och ledsen och allt! dog liten grann! hade alla mina saker i skåpet så fick gå hem i kylan utan jacka.... vaaarmt o skönt mmm...
 
de som var sämst var ju att det inte var någon personal kvar i skolan så man kunde ha frågat om någon lämnat in någonting! eller prata med vaktmästarn att bryta upp mitt skåp! slutade halv fem idag! fyfaaan!!!
den måste ju vara kvar på skolan någonstans!!! Tror det var under håltimmen dem försvann för det var då jag sist var i skåpet och hämtade saker och har ju inte lämnat skolan sen dess! antingen har jag låst in nycklarna eller så har någon lämnat in dom! tror inte någon är ett taskigt jävla as och behåller nycklarna för sig själv o bah: haha nu har jag dina nycklar vem du än är!
Ja, har ju haft bättre dagar om man säger så!
 
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0