its friday night!

hejhej!
Det är fredag igen och tro mig jag är glaad :D men tiden går ju så jäkla fort! :O blir förvånad över det faktiskt. Har det så himla bra på skolan och är nöjd med min klass <3 stortrivs ;)
Men det klart lektioner inte är kul men ja...
 
okej kul blogg osv.... skriver om skolan man bah ja, där har vi den roliga och inte alls urtråkade tjejen (Y)
Nu till någonting helt annat MINA NYCKLAR ÄR NU OFFICIELLT TOTALLY GONE!!! ;( ;( ;( Förstår inte hur det gick till och nu sitter jag här i mörkret av mitt rum och snyfar. ( okej, kanske inte men ungefär så!)
 
kom att tänka på mitt förra inlägg.... hehe end of story
 
Är hos mamma fast jag ska vara hos pappa. oj oj oj breaking the law :P en viss person har ju ett problem med detta
 -.- suck
 

ska se på one tree hill nu vilket känns uppåt! Hade inget internet hos pappa och är serriöst beroende av det. hemskt egentligen om man tänker efter.
 
ni kan slänga in någon kommentar om ni undrar eller vill fråga mig något.
skrev det här bara föratt skriva någonting mer...
 
Ha en lovely helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0