depp

japp! där har ni det! är så jävla deppig idag att jag inte vet vad jag ska ta mig till. vill fan bara skriva av mig exakt om allting vad jag känner och vad som tynger ner mig men det klart jag inte kan göra det här! skulle aldrig falla mig in att berätta för någon heller. mina nycklar är helt försvunna bara det är riktigt jobbigt att hantera...
ok alla kan vara lite små deppiga ibland och det vet jag men mitt försvinner aldrig. det är alltid kvar på nått sätt mer eller mindre.
 
jag kommer säkert läsa det här efter någon vecka o tänka vad fan har jag skrivit!? pinsamt och hemskt!
vill ju inte vara sån här det är dåligt för omgivningen och de kommer ogilla mig men vad ska man göra?
 
förutom det här vill jag bara lägga till en smilie för att det kan behövas just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0