Anonym rubrik

HEJHEJ!
idag är det alltså måndag och jag har haft en kort dag på skolan men kom hem kl halv fem typ.
var tvungen att intervjua med en till tjej i min klass en resturang om sociolekter(socialekter..?) ja jag har ingen aning vad det heter men ja, resturang språket. kan förstå om ni inte fattar ett skit om det här vilket jag inte heller precis gör... duktigt lovisa (Y)
tränade även efter sista lektionen med ensambelgruppen. ska uppträda imorgon på ett såkallat insparksdisco :D Tror det kommer bli kul förrutom att man ska klä ut sig till 70 tals-kläder och jag har inga..hmmm vackert -.-
nä men det löser sig väl :)

Har även historia prov nästa fredag vilket känns tungt och jobbigt samt tråkigt men has to be done! plugga är soo min starka sida (Y)...
 
Nu ska jag iaf chilla och se på one tree hill. Är en nörd jag vet :P såg på det hela helgen. Då vet ni ju hur mina helger ser ut :D

ciao!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men Lollo, du har ju den där kjolen xD

Svar: HAHA! Ta inte upp den där kjolen! så ***** ful xD
Lovisa Lundberg

2012-10-01 @ 18:46:02
URL: http://www.lifeeofhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0